torsdag 6. desember 2012

Selger landeveissykkelen min. Muligheter for førjulskupp:)

Nye sykler er på vei inn, og jeg selger unna noen av de jeg har.
Denne gang er det landeveissykkelen sin tur. Laget mitt skal neste sesong kjøre på DBS landeveissykler. Derfor er det på tide å bytte ut Bianchi'en.



Her er teksten fra Finn.no:

Bianchi Sempre DA Mix selges for god pris.
Sykkelen er en spesialoppsatt sykkel for trening og konkurranse for meg i 2011. Noen få bruksmerker, men relativt lite brukt. God stand og pen sykkel!
Bianchi Sempre ramme, FSA SL-K 53-39 krank, Dura Ace hendler og bakgir, ultergra framgir, ultegra bremser, Fulcrum Racing 3 hjulsett. Bakhjulet er nesten ikke brukt, da jeg har kjørt Powertap watthjul.
Rammestørrelse 57 cm. Passer for personer på ca 178-188 cm.

Prisen er 18000kr.

Linken til finn-annonsen ligger her:
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38546994&spidEnabled=true



Ta gjerne kontakt på knut_erik_nesteby@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar