lørdag 27. oktober 2012

Høstens begivenheter

Høsten har i år vært roligere enn vanlig på treningsfronten. Jeg har prioritert jakt og diverse andre ting. Har faktisk for første gang virkelig følt behovet for å koble av. I tillegg har jeg slitt med et virus, og en forkjølelse nå i det siste. Jobbing me neste sesongs satsing har også tatt utrolig mye tid. Mer om hva det innebærer kommer snart;)
Jeg har nå etterhvert dratt i gang igjen med trening. Ting går litt i rykk og napp, men det er slik det skal være på denne tiden av året. Rulleintervall i går, 4*8 min drag på 300w. Sesongens første skitur i dag. Ble litt vel ivrig i de kuperte løypene og med det nydelige skiføret på Kvikne, og etter 2,5t måtte jeg spise en Snickers for i det hele tatt å komme meg hemmat. Men etter en Litago og noen brødskiver i bilen var smellen glemt, og det blir ny skitur i mårrå:)

Under kan du se litt av hva jeg har drevet med i høst.



"Storoksen" jeg skjøt

Mye girlpower på jaktlaget vårt:)


Pakking av elgkjøtt. Faktisk trivselsaktivitet.
Fått en vareprøve av neste års rittsykkel. Nesteby Edition;)


Pimp my bike notater.
 

Sesongens første skitur. Noen som kjenner seg att her?


50 cm nysnø...


Madshus så klart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar