søndag 7. oktober 2012

Agurktid.. Men snart er jeg igang igjen:)

Sykkelsesongen er over, og det er agurktid her på bloggen. Lite sykkelrelatert som skjer. Flytting, jakt og jobbing har tatt det meste av tida.
Jeg har hatt nesten 3 uker helt uten strukturert trening. Det har gjort godt. Helt siden uka etter Grenserittet har det gått litt på stumpene.Derfor var behovet stort for å trekke ut kontakten helt.
Jeg har derimot ikke kun sittet på sofaen. Ei uke med elgjakt ga vel 12-15 effektive treningsstimer. Men uten at jeg tenkte trening i det hele tatt. Kun trivsel, egg og bacon. Og mye god mat i frysern. Årets indrefilet ble av det møre slaget, etter gode mørningsforhold. Spist elgbiff tre ganger denne uka...hehe... Siste gang i går kveld, i godt lag med gode venner:)

Det er nå på tide å tenke framover. For noen avsluttes sesongen i disse dager. For meg begynner den nye. Det er på tide å se på hva jeg har lyst til å oppnå i 2013. Sette meg noen mål, og legge en plan for å realisere målsetningene. Jeg liker å ha en plan. Impulstrening funker ikke for meg, det har jeg erfart. Jeg er motivert for å ta enda et steg. Og da vet jeg at jeg må legge ned enda litt mer innsats.
Det som er mest motiverende med idrett er utvikling. Å stadig ta nye steg. Enten det handler om å ta et steg opp på resultatlista, eller det handler om å mestre nye ferdigheter. Jeg vet jeg har mye mer å gå på både resultat- og ferdighetsmessig. Derfor ser jeg ingen grunn til å gi meg riktig enda.
Å ta en medalje i NM terrengsykkel maraton har vært mål for meg i flere år. Jakten på målet fortsetter:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar