søndag 1. juli 2012

Sjanseløs i Bukkerittet..

Bukkerittet
68 km
11. plass, ca 18 min bak vinner Lars Ragnar Manengen
Tid: 3.03.14
www.bukkerittet.com


Ikke mye å skrive hjem om for min del i går. Dagens høydepunkt var at Joakim ble nr 5, og viste at han er tilbake etter kragebensbruddet på Helgøya. Og at jeg dro hjem med en nærmest ufortjent stor sjekk for sammenlagtplasseringen i G-Sport cupen. Rullet inn til en 4. plass totalt.
Trodde i dagene før at formen var ok. Men halvveis opp i første bakken satt jeg med sone 5 puls, mens de andre kjørte lett og fint. Rittet ble et slit fra start til mål. Det ble heller ikke noe bedre av at jeg punkterte i første terrengparti. Etter punktering og hjulbytte på første langestasjon jobbet jeg bra sammen med Johannes Reiten fra Oppdal helt inn til mål. Dette gjorde at vi hentet noen plasser, og jeg ble til slutt nr 11.
Har ikke noe godt svar på hvorfor kroppen plutselig var helt råtten, men man må vel regne med litt svingninger. Kroppen er ingen maskin... Jeg kommer sterkere tilbake etter ferien:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar