fredag 6. juli 2012

Ble visst nr 3 i G-Sport terrengcupen likevel...




Det viser seg etterhvert at jeg ble nr 3 i G-Sport Terrengcupen likevel. Etter litt fram og tilbake har arrangøren bestemt seg for at man måtte delta i alle 3 rittene for å telle i sammendraget.
Min 3.plass er vel kanskje ikke helt fortjent, da Lars Ove Thoresen fikk flere poeng på 2 ritt enn det jeg fikk på 3 ritt. Men på en annen side, helt greit å følge reglene.
Derfor; 3.plass i G-Sport Terrengcupen på meg:)

I dag er jeg i Halden og lader opp til morgendagens NM rundbane.
Litt vondt i rævva etter at jeg landa på ryggen på trening onsdag, men gleder meg uansett veldig til å kjøre. Rundbane er action og tette dueller. Og man slipper å tråkke heeele dagen.
Ettersom mine UCI-poeng fra i fjor er utgått, må jeg starte helt bakerst. Det gjelder derfor å knipe noen plasser helt i starten, uten å svi av alt for mye krutt. Løypa er ganske trang i starten, så det gjelder å ha litt tålmodighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar