fredag 29. juni 2012

Klar for Bukkerittet. Er du..?


Ahhh, endelig ferie:)

Er på plass på Skeikampen Resort for å kjøre Bukkerittet i morgen.
Bukkerittet er av flere grunner et av årets høydepunkter for meg.
Det er klubben min, Brumunddal SK som arrangerer, det er ei kjempefin løype i nydelig høyfjellstrerreng og det er siste ritt i G-Sport Terrengcupen.
G-Sport cupen er ny av året. Denne cupen består av 3 ritt. Terrengsykkelrittet, Vestmarkrittet og Bukkerittet. Målet for arrangørene av cupen er at dette skal være en TERRENGcup. Det betyr at det finnes tekniske utfordringer i løypene og at det ikke bare blir feltkjøring på grus. I tillegg er det lagt opp til litt mer sirkus rundt arrangementet enn vanlig, og det er gode pengepremier. Helt og holdent etter min smak:)
Etter 2 av 3 ritt i cupen ligger jeg på 6. plass. Det er gode muligheter for å kjempe om 3. plassen sammenlagt. Både fordi det er jevnt poengmessig, og fordi 1-2 av rytterne foran meg på lista velger å kjøre ritt på Norefjell i stedet.

Nå skal jeg ut og teste deler av løypa.Formen kjennes ok etter litt sykdom forrige uke, og jeg håper å kunne kjempe om en topplassering:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar