søndag 15. april 2012

Det tråkkes watt:)

Egentlig skulle jeg vært ute og kjørt timer på vei og sti nå, men ca 15 cm snø setter en stopper for det.. Så da passer det egentlig greit å ha siste uke med tester.
Etter en lang biltur rundt om Elverum og Hamar pga uvær og stengt Venabygdsfjell, fikk jeg kjørt 40 minutters watt-test i går efta. Det ble også på denne testen forbedring av resultatet fra pre-testen.
Fra 332w på pre-test, kjørte jeg i går et snitt på 349w over 40 minutter. Fordelt på mine innveide 73,4 kg, blir det 4,75 w/kg kroppsvekt.
Det vil si god framgang også her. Jeg var stort sett fornøyd med gjennomføringen, og følte jeg fikk ut mye av det jeg er god for. Men jeg mener det bestandig er mulig å ta ut litt til. Det er den holdningen som får meg til å holde på. Hadde jeg følt at jeg ikke kunne bli bedre, hadde jeg sluttet...:)

Som nevnt før blir det nå viktig å klare å omsette disse wattene i prestasjoner utendørs. Jeg vil nå legge fokus på å få kjørt i terrenget, og å kjøre mer motbakker. All veisyklinga i vår har foregått på relativt flate veier. Ikke så mange bratte kneiker i terrenget i Nord-Østerdal.  Får nok ta en tur på Helgøya uti uka:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar