onsdag 7. mars 2012

Ny samling i sydligere strøk. Malaga neste:)

Etter litt om og men er jeg nå klar for neste samling i sydligere strøk. Denne gangen går turen til Malaga. 10 dager på landeveissykkelen der skal hjelpe meg til å sette ca 40 treningstimer "i banken". Mest rolige langturer. Men også 3 eller 4 hardøkter. To av disse legges inn i en langtur, gjerne mot slutten. Dette for å trene på å kjøre fort når jeg er sliten. De to andre blir rene intervalløkter i sone 4. Jeg jobber videre med prosjektøktene med wattmåling. Håper å komme over 400w i snitt på flest mulig av de 4 femminutters dragene i hver økt.
Det blir godt å få avlastet bihuler og pustesystemet litt nå. Etter en god januar og februar har jeg i starten av mars slitt litt med de gode gamle bihuleproblemene mine. Valget mellom skibirken og sykkelsamling var derfor lett. Jeg må sørover for å bli ordentlig frisk. Og det er syklist jeg er. Hvis jeg vil nå noen vei påterrengsykkelen, må jeg prioritere sykling. Dagens moralpreken; En må trene på det en skal bli god i. Blir ikke god i sjakk av å trene sprangridning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar