torsdag 1. mars 2012

Vært ute og lufta raceren!




Nettopp inne att fra årets første landeveistur i hjemlige trakter. Ikke hvert år en kan sykle landeveissykkel her på Tynset 1. mars!
Med bar vei fra Tynset og sørover mot Alvdal, fant jeg ut at jeg skulle kjøre dagens intervalløkt ute.  +7 grader og tørr asfalt var niiice! Ble litt gira av forholda, så kjørte 400w i snitt på siste 5-minuttersdraget:)
Skal nevnes at det ikke tok mer enn 30 min fra jeg kom innatt til første snøskura gikk. Er nok tilbake på vintersykkelen i mårrå...

Dagens intervalløkt var en prosjektøkt fra prosjektet jeg er med på. 4*5 min drag/ 2.30 min pause.Kjørte flatt terreng. Gjennomsnittseffekten på dragene ble 370w, 390w, 380w og 400w.
Dette var første hardøkt på en uke. Har hatt litt dårlige bihuler, og generelt kjent meg shabby. Men det fungerte greit i dag. Jeg ser at wattverdiene nok blir høyere ute enn inne. På innendørsøktene ligger jeg ca på 360-370w i snitt.
Framgang, men fortsatt ikke noe å skryte av. Jeg jobber videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar