tirsdag 20. mars 2012

Tilbake etter god samling på Malaga

God utsikt, mye engler, powertap og høyprofil på samling

Godt å være tilbakei moderlandet etter 10 dager i Malaga.
Mens mange andre har slitt seg over fjellet fra rena til Lillehammer, har jeg samlet mil på landeveisykkelen. Samlingssted denne gangen var Malaga. Sammen med Erik Sæter og Morten Jemtegård var jeg så heldig å få låne/leie en leilighet ved solkysten. Det ble mange mil og høydemeter, men også noen gode hardøkter. Hadde bestemt meg for at det skulle kjøres litt fort også. Vi nærmer oss tross alt sesong med stormskritt:)

Etter litt bihuletrøbbel har jeg nå fått gjort en god treningsbolk. Wattverdiene på hardøktene steg betraktelig da jeg fikk kjørt disse ute i motbakke under samlinga. Hadde snitt på hvert av femminuttersdragene på ca 420w. Dette er god forbedring fra prosjektstart i januar. Har trua på at jeg skal kunne bruke dette trøkket til noe i ritt også:)
Totalt kjørte jeg 41 timer, 110 mil, 7 langturer, 2 sone 4+3 økter, og ei restitusjonsøkt.

Gutta på tur. Legg merke til Mortens terrengsykkel med landeveishjul

Kaffe- og kakestopp er en viktig bestanddel av treningen i syden;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar