søndag 3. juli 2011

Pallen. YEAH!



NC XC Festningsrittet, Trondheim, www.tvk.no
Ca 36km
Tid: 1.56.28
3. plass, 9.38 etter vinner Ola Kjøren


Digg å komme på pallen i et rundbaneritt:)
Med et litt tynt startfelt, uten Fagerli og Austad, øynet jeg muligheten for en god plassering.
Kjente meg litt sliten og ikke helt motivert før start. Har trent mye denne uka, og ikke noe hardt. Det gikk også ca 4 av 10 runder før jeg kviknet til.
Lå ca nr 8 halvveis. men da begynte ting å skje. Gutta foran punga etter tur. Kippernes gikk på en seriøs smell, og vips, så var jeg der. 3 runder før mål fikk jeg sekundert at det var 2 runder igjen av lange- og sekunderingssjef Rita. Kjørte nesten max den påfølgende runden, og fikk på en måte sikret 3. plassen. Men det føltes langt igjen til mål da jeg med 2 runder igjen fikk riktig sekundering. Klarte å mobilisere, og kjøre jevnt.
Det var en god følelse å endelig få litt betalt for treningsinnsatsen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar