lørdag 2. juli 2011

9. plass i temporittet. Temposjokk..

NC XC Festningen Trondheim www.tvk.no
Individuell tempo, 6 km
Tid: 17.11
9. plass, 1.44 bak vinner Ola Kjøren


Puuh, hardt å kjøre tempo!
Med så kort distanse må man gunne på med det man har. Jeg er litt for svak til å få opp nok fart på en slik distanse. Når jeg i tillegg gjør litt for mange feil i høy fart, blir resultatet deretter. Kort oppsummert er vel resultatet representativt for mitt nivå i korte rundbaneritt.
Løypa hadde tørket opp fra i gårr, slik at det var tørre og fine forhold. Jeg ga det jeg hadde, og fikk en fin økt. Akkurat dette tempoet jeg trenger å trene på. Fikk heng på Henrik Kippernes en runde, og lærte litt av det.
Deilig å for en gangs skyld kunne legge seg på sofaen med Skins restitusjonsbukse, kaffe og Tour d France på tv'en. Jeg håper å kunne bite litt bedre fra meg i morgen. da blir nok rittiden rundt 1.45t. det passer meg bedre enn 17 minutter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar