søndag 19. juni 2011

Norgescup Svelvik. Ikke helt på hugget

NC XC Svelvik www.sibb.no
Ca 19 km
Tid: 1.14.57
11. plass, 8.43 bak vinner Emil Lindgren


Dagens ritt var litt kortere enn gårsdagens. 5 runder full fres i ei artig, og ganske tørr Svelvikløype.
Jeg hadde en god startposisjon, men var ikke helt på hugget i dag. Gjorde for mange feil, og datt fort nedover i feltet. Jeg kjører for dårlig i stressende felt enda. Liker best å ligge for meg selv. Er heller ikke helt god nok teknisk på bløtt underlag til å være med der jeg ønsker plasseringsmessig. Så, her må det trenes fram mot neste norgescuprunde om to uker.
Fikk etterhvert en grei flyt, og kjørte i mål til 11. plass.
Det har blitt mange ritt og hardøkter i det siste, så kjenner at jeg er litt kjørt. Det blir derfor en god treningsperiode uten sone 4-5 økter de neste 10 dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar