søndag 10. april 2011

Mange gode timer på sykkelen denne uka:)

Nettopp ferdig med ukas trening. Jeg har fått gjennomført ei god treningsuke. Begynner nå å føle at det nærmer seg litt form. 14 dager i terrenget, så er vi der:)

Uka har hatt mengdefokus, i tillegg til test. Her er ukas trening:
Mandag: 
1 .I4-5 bakketempo. Fåset-Savalen. Tid 23.18. Pers med 2 min. Totalt 1.15t
2. I1 rest økt tur retur Auma. 1.00t
Tirsdag:
Hviledag
Onsdag:
I1 langtur Alvdal og Høstdalen. Litt tungpusta. 4.25t
Torsdag:
I1 langtur med innlagt i3. Rundt om Elvål, Finstad og Brydalen.15-20-20 min drag. Totalt 3.55t
Fredag:
I1-2 langtur skøyting Aumdalen.Skulle ha basis styrke, men fikk mer lyst på pizza;) 2.10t
Lørdag:
1. I3 mtb. 4*15 min drag. To flate, to bakkedrag. Auma-Savalen. Totalt 2.30t
2. I1 rest økt. Lekte meg på stier og i snøfonner på Nytrømoen. 1.00t
Søndag:
I1 langtur. Fikk kjørt litt lett terreng:). 4-5 spurter. 4.00t
Totalt ca 20t.

Kommende uke er fokuset fart. Tre stk I4-økter, og kun kortere langkjøringer. Ei av disse øktene skal være drag med støting. De to andre mer tradisjonelle intervalløkter.
I tillegg kommer noe spurting i forkant av hardøktene.
Gleder meg til samling til helga igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar