tirsdag 21. august 2012

Så ble det ingen Birkebeiner heller...:(

Sliter fortsatt med bihulebetennelse og febertendenser. Hadde håpet at det skulle slippe taket i helga, men den gang ei... Etter legebesøk og litt rådslagning i dag bestemte jeg meg for å droppe helgas Birkebeinerritt. Kjedelige greier..! Birken er folkefest,publisitet og potensielle penger på konto. Og løypa passer meg bra. Derfor er det utrolig kjedelig å måtte bli hjemme. Samtidig vet jeg at det er ett viktig ritt igjen etter Birken; Skarverittet. Jeg ligger pr dags dato på 2. plass i norgescupen, og håper å kunne forsvare en pallplass totalt i det siste rittet på Geilo. Har ikke helt git opp håpet om å få gjennomført et bra ritt der, og vet da at jeg må holde sofaen utover denne uka....

Selv om sesongen ikke er slutt ennå, er jeg allerede i gang med neste års planer. Spennende ting kan være på gang...;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar