tirsdag 17. januar 2012

Ny testrunde på gang

Mye spennende testing på gang denne uka.
Første test ut er utstyrstest hos Foss Sykler i morgen. Her skal laget se på og teste diverse utstyr fra amerikanske Bontrager. Det vil si seter, setepinner, stem, styrer, seter og ikke minst dekk. Jeg har litt forventninger til de nye dekkene fra Bontrager. I og med at jeg bytter til 29" sykkel, vil det bli litt jobb med å lære denne å kjenne. Ikke minst dekkvalg. Men med årets nyheter på dekkfronten fra Bontrager har jeg tro på at disse skal gjøre jobben.
Etter utstyrstesting bærer det rett til Lillehammer for lactatprofil- og o2-test. Avsluttende testing i forskningsprosjektet jeg er med i. Treningen min har bestått av rolig trening og trening opp til "terskel" (85% av max HF), samt styrketrening. Det blir artig å se hvordan den forholdsvis lavintensive treningen har påvirket terskelen og o2-opptaket mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar