søndag 13. november 2011

Mange gode timer på barfrosten:)

Denne uka har jeg brukt terrengsykkelen flittig på "speken". Genialt føre for å få samlet kvalitetstimer på sykkel før snøen kommer:) Jeg har ikke trent all verden av timer, men kjørt en del halvfort i terrenget.
Ukas trening har sett slik ut:
Mandag: Hvile
Tirsdag: Langkjøring på sti. Tut og kjør. 2.00t
Onsdag: 1. Langtur på vei og sti. Røk pedalen, sykla 1t med en fot hjem. 2.30t  2. Oppv+basis styrke. 1.00t
Torsdag: Langtur vei og sti, m/innlagt 5*5 styrketråkk. 2.30t
Fredag: intervall elghufs m/staver i motbakke. 6-6-4-4-4 min drag. 1.30t
Lørdag: Langtur på sti. 3.00t
Søndag: Langtur på vei og sti. 3.00t
Totalt ca 15.30t

Skulle egentlig trene litt fler timer, og ei styrketråkkøkt til. Men i og med at det ble en del halvhard kjøring på sti, og litt grums i halsen i helga, valgte jeg å roe ned litt. Kjenner nå at kroppen tar i mot treningen igjen, etter en litt trå start i oktober. Håper jeg får ei slik uke til før snøen kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar