mandag 9. mai 2011

Norgescupåpningen gikk i vasken

På grunn av en agressiv forkjølelse ble jeg tvunget til å stå over helgas norgescupåpning i rundbane.
Kjente på mandag og tirsdag at jeg var sliten. Og det hjalp liksom ikke med hvile og ro. Da er det som regel noe på gang. Onsdag var jeg ørlite sår i halsen. Sto over trening for sikkerhets skyld. Men torsdag var jeg potte tett og snørra rant. Dermed ble det 4 dager på sofaen med snørr, gørr og hodepine.
I dag er jeg mye bedre, og våget meg ut på en rolig treningstur. Det hjelper faktisk på med litt frisk luft for å få bort det siste av forkjølelsen. Så lenge man ikke har feber og kroppen ikke verker, er korte lufteturer å anbefale.

Ellers har resten av laget kjørt det lokale turrittet JH-rittet i helga. Det endte med seier til lagkamerat Anders Fsikvik, og 2.plass til Helge Sveen som også kjører for www.hedmark-terrengsykkel.no. Godt jobba folkens:)

Etter dagens treningstur ser det nå ut til at jeg kan stille i kommende helgs maratonnorgescup på sørlandet.
Hvis framgangen fortsetter de neste dagene, drar jeg ned til oslo og kjører Nissancup onsdag for å få en liten gjennomkjøring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar