mandag 14. mars 2011

Trenerkarrieren lagt på hylla. Inntil videre..

Etter fire år som kretslagstrener for Hedmarks langrennsjuniorer, har jeg nå bestemt meg for å legge trenerkarrieren på hylla for denne gang. Sa i helga fra at jeg ønsker å avslutte etter endt sesong.
Det har vært fire lærerike og morsomme år. Jeg har utviklet meg som person. Og forhåpentligvis lagt forholdene til rette for at noen av løperne jeg har hatt ansvaret for har utviklet seg som idrettsutøvere.
Jeg har den siste tiden ikke vært nok motivert til å gjøre den jobben som må til for å utvikle laget og løperne. Da er det bedre at andre overtar.
 Med en jobb mindre får jeg bedre tid til det som motiverer meg mest om dagen, nemlig sykling. Kanskje færre ting å holde fokus på gjør at jeg hever meg det hakket jeg ønsker på sykkelsetet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar