fredag 29. oktober 2010

Nytt sykkelmerke!


Jeg har nå bestemt meg for kjøre DBS sykler kommende sesong. Ser fram til et spennende samarbeid med Cycleurope Norge AS og DBS.
Syklene jeg vil benytte er DBS Intruder 2:40 hardtail, og DBS Intruder 2:30 fulldempet. Navnet 2:40 kommer merkelig nok ikke fra Volvos legendariske bilmodell, men står for beste tid som er prestert i Birkebeinerrittet på en DBS sykkel. Mannen som presterte dette er Ole Christian Fagerli, for de fleste terrengsyklister et kjent fjes. Tiden er 3. raskeste tid noensinne i dagens løype. 2:30 repesenterer vel et drømmemål.....;)

Gleder meg veldig til å bli kjent med DBS syklene.
Sykkelmerke var en vikitg brikke for meg å få på plass. Nå begynner det meste å bli klart, og ting ligger til rette for at jeg kan heve prestasjonene mine enda ett hakk fra årets sesong. Men er veldig klar over at det er mannen oppå sykkelen som betyr mest. Jeg må gjøre en god treningsjobb, og være sulten.

Under kan du se bilder av syklene. Spec'en vil variere noe fra avbildet modell. Detaljer kommer senere.

DBS Intruder 2:40

DBS Intruder 2:30









Vil ellers takke GT/Beach-Mountain for godt samarbeid de to siste sesongene. GT Zaskar er en meget god og stabil sykkel, som de fleste vil like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar