søndag 15. mai 2011

NC 1 maraton, Å i Heiane

Første NC-runde ble gjennomført i regnvær og ganske kalde forhold på Birkenes. Rittet var 89 km langt, med en tøff profil. Med ganske så dårlig vær ble rittet en skikkelig kraftprøve.
Manengen vant som han ville, foran Lars Ove Thoresen og Jo Nordskar.
Strålende laginnsats fra Hedmark Terrengsykkel resulterte i 4. plass til Håkon, 5. plass til Steffan og 7. plass til Karl Erik. Spesielt Håkon kjørte utrolig sterkt i går.
For min egen del endte desverre rittet på siste matstasjon. Etter å ha kjørt jevnt bra sammen med gruppe to på den første runden, ble jeg tom for krefter og begynte å fryse. Frøs etterhvert så mye at jeg valgte å bryte på siste matstasjon. Feigt, men sånn ble det...
Kroppen fungerer bedre og bedre om dagen. Kjørte bra de første 3 timene. Når jeg får trent litt mer etter sjukdommen, tror jeg at det er mulig å holde den siste timene og:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar